In februari sluit de gemeente Amsterdam en andere gemeenten aan op
https://mijn.overheid.nl/
Dit betekent, dat velen geen brieven, beschikkingen e.d. van de gemeente
Amsterdam per post nog zullen ontvangen. Alles wordt gedigitaliseerd. In
hoeverre dit ook consequenties heeft voor bijvoorbeeld beschikkingen van
het DWI en andere brieven van bijvoorbeeld de gemeentelijke belastingen
weet ik niet. Zal het navragen.
Nieuwe aangesloten gemeenten
Afzender:
MijnOverheid
Datum:
23 dec 2013 11:04
Geachte heer/mevrouw,
Op 6 februari 2014 sluiten de volgende overheidsorganisaties aan op de
Berichtenbox van MijnOverheid:
gemeente Amsterdam
gemeente Eindhoven
gemeente Meppel
gemeente Rotterdam
gemeente Zoetermeer
Gemeentelijk Belastingkantoor Twente
Dat betekent dat deze organisaties hun post vanaf 6 februari 2014 via de
Berichtenbox kunnen versturen. U ontvangt deze post dan (mogelijk) niet
meer op papier.
Stemt u hiermee in, dan hoeft u niets te doen.
Wilt u uw post van deze organisaties op papier blijven ontvangen? Wijzig
dan voor 6 februari de selectie "Organisaties Berichtenbox" onder "Mijn
profiel".
De overheid digitaliseert in hoog tempo. Vanaf 2014 sluiten steeds meer
organisaties aan op de Berichtenbox, waardoor u steeds meer post van de
overheid digitaal kunt ontvangen. Overzichtelijk, veilig en altijd
beschikbaar.
Voor vragen kunt u terecht bij de "Veelgestelde vragen".
Met vriendelijke groet,
MijnOverheid
Nieuws, commentaren en aankondigingen in het sociale domein. Telefoon 06 20367458 of Telefoon 020-6898806. Signal, Whatt's app en Telegram. info@bijstandsbond.amsterdam Spreekuur dinsdag en donderdag van 11.00 uur tot 16.00 uur. Da Costakade 162 Amsterdam
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten