dinsdag 28 februari 2012

Uitnodiging fototentoonstelling "Zonder huis, Zonder rechten"

Op zaterdag 3 maart om 13.30 uur zal ik op feestelijke wijze mijn fototentoonstelling "Zonder huis, zonder rechten" openen. Voor deze opening nodig ik jullie van harte uit. Het geheel zal opgeluisterd worden door een drankje, live muziek en de verhalen van 3 vluchtelingen. Na 3 maart is de fototentoonstelling nog te bezichtigen tot en met 30 april aanstaande. Helemaal onderaan staan de openingstijden van bibliotheek Geuzenveld vermeld. Wellicht tot ziens op 3 maart of later. Vriendelijke groet, Massoud Memar

Fototentoonstelling "Zonder huis, Zonder rechten".

Als asielzoeker woonde ik 3 jaar in 5 verschillende asielzoekerscentra. In de laatste 6 maanden kreeg ik mijn status. Ik moest alleen wachten op een huis. In de eerste twee en een half jaar voelde ik mij opgehangen tussen aarde en lucht. Wat moest ik doen? Ik woonde tussen hoop en wanhoop. Ik ben bijna gek geworden. Ik werd agressief. Onbewust wilde ik met iedereen ruzie maken. Ik ben toen gescheiden.
Als fotograaf ken ik de verhalen van de mensen op de foto’s. Ik vind hun situaties moeilijker, ingewikkelder, schrijnender dan mijn eigen verhaal.
Alle ogen hebben een eigen verhaal. Kijk maar naar de foto`s.
Massoud Memar

Bibliotheek Geuzenveld
Adres: Albardakade 3 ?1067 DD AmsterdamTelefoon: 020 - 613 08 04. ?Fax: 020 - 614 43 86 E-mail: geu@oba.nl
Openingstijden
maandag
14.00 - 20.00
dinsdag
14.00 - 17.30
woensdag
10.00 - 17.30
donderdag
gesloten
vrijdag
14.00 - 17.30
zaterdag
11.00 - 16.00
zondag
gesloten

Hoe komt u bij de bibliotheek Geuzenveld?
tram: eindpunt lijn 13
bus: eindpunt lijn 21


Geen opmerkingen:

Een reactie posten